Klacht: Voedselvergiftiging opgelopen

op 10 augustus 2017 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Goedemiddag ,
Ik heb met mijn familie gisteren 9 augustus 5 menu’s gekocht tegen 18.00 uur . Wij hebben volgens onze huisarts voedselvergiftiging opgelopen. Onze klachten zijn buikkrampen overgeven misselijkheid en.diarree. De kip was zeker niet goed gaar gebakken. Belde naar Kentucky in.Amsterdam zuidoost Tafelbergweg tel 020-4529304 antwoord was wat vervelend voor u. U moet een.klacht indienen bij hoofdkantoor . Heb ik.nu gedaan. Wat nu. Alle ellende en werk die we hebben gehad kids van 2 jaar en 5 jaar hebben in.hun bed overgegeven. Op zijn.minst willen.wij ons geld terug krijgen wat wij hebben betaald. Ik heb rond 18.00 uur contant betaald bij de laatste kassa . Heb 1 menu gekocht van 6 hotwings met patat go large 1kids menu en 1 snackbox en 1 medium cola 16 euro en.nog wat betaald

. Mijn zus had 2 singerburgers menu en.1 kids menu deze is gepind op naam van Charif Jebari € 17,35 ook rond 18.00. Dit was onze klacht. We zijn erg benieuwd naar een reactie van KFC. Ik heb nette tekst gegenbruikt en.geen schuttingtaal of scheldwoorden . Ik heb mijn behoorlijk ingehouden.Hoop zo spoedig mogelijk op een antwoord van KFC hoofdkantoor. Ik heb helaas geen.foto’s kunnen maken geen.tijd gehad waren druk bezig met de 2 kids. Heb nog alleen de verpakking van.1 kids menu stuur ik zo op moet eerst de foto gaan.maken.

Mw. Marita Tjon
06-45372957
marjudr@ hotmail.com

We zouden graag ons geld terug willen . We hebben eten gekocht waar we met z'n allen behoorlijk ziek van zijn geworden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marita Tjon