Klacht: voedselvergifteging

op 01 augustus 2017 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Mijn vriendin en ik kregen vervelende klachten na het consumeren van een subway broodje met teriyaki. Wat een heerlijk broodje leek te zijn bleek enkele minuten later een wolf in schapen kleren te zijn. Wij kregen erge buikkrampen en tot onze grote schrik kwamen wij erachter dat er maar 1 toilet beschikbaar was zonder wc papier. Vervolgens zijn wij snel gevlucht naar ons werk waar wij net op tijd arriveerden. Wij lopen nu nog steeds rond met erge buikpijn. Ik ben erg teleurgesteld en had niet van de Subway verwacht zo om te gaan met hun klanten.

als we ons geld terug krijgen met misschien nog een vergoeding voor het lijden. Ook kunnen we onze werkdag niet afmaken omdat we het nog geen halfuur volhouden zonder toilet. Ik verwacht ook dat de Subway wordt aangesproken op haar roekeloos gedrag... het is mij al 1 keer overkomen en toen zag ik het door de vingers. Besef ook dat jullie een vaste klant kwijt zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door miravdz