Klacht: Vodafone – Ziggo

op 13 september 2017 over Belastingdienst in de categorie

Ik heb een aantal maanden geleden geprobeerd mijn abonnement van Ziggo om te zetten naar Vodafone. Daarbij ging toen van alles mis aan jullie kant waardoor ik besloten had om maar even te wachten tot dat de samenwerking beter zou verlopen.

Maandag 04-09-2017 heb ik besloten om de Note 8 bij jullie te bestellen. Daarbij ben ik geholpen door Jacques via de chat. Ik heb mijn telefoon met abbo besteld via Family en Friends. Ik kreeg uiteindelijk een mail van de bestelling(zie bijlage). Alleen daarna hoorde ik niks meer. Geen order nummer niks.
Dus ik ben 13-09-2017 gaan bellen met jullie klantenservice alleen daar heb je echt geen ene zak aan. Sorry dat ik dat zeg. Zij vertelde mij dat ik geen toestel kan nemen bij jullie. Goede service. Eerst mij een bestelling laten doen en dan niks meer laten horen en dan achteraf horen nee meneer u kunt niet gelijk een nieuwe telefoon met abonnement betstellen bij ons. Ik kan niet geloven dat dit waar is. Dit werd verteld door Jesper van Mok. Als dat zo is ga wel naar een bedrijf die mij wel een telefoon wil verkopen.
Beetje jammer dit allemaal. Ik zit te wachten op een nieuwe telefoon omdat mijn oude kapot is. Morgen zou de releasedatum zijn van de Note 8 maar dat gaat via jullie niet lukken.
Wat is nu de oplossing? Naar andere provider???
Als ik voor weekend niks meer hoor ga ik verder kijken.
Klantnummer ziggo 8802316
Pieter Burgwal

PS: Tot nu toe alleen maar problemen met Vodafone, slecht indruk op mij gemaakt.

Note 8 leveren voor het weekend

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pieter157