Klacht: vodafone rekening terwijl ik nooit bij vodafone zat !!

op 21 september 2017 over LAVG in de categorie Incassobureaus

ik krijg een rekening van LAVG over een telefoonrekening van boven de € 800 !! Ik schrok me rot, want ik heb nooit een abonnement bij vodafone afgesloten!
Het is te gek voor woorden, hoe mensen hier geïntimideerd worden door deurwaarders en incassobureau´s ! De nota is volledig onterecht , maar niemand helpt je met deze bedriegers ! Je staat er alleen voor.

De debiteuren die schulden opkopen en zich dan bereiken aan de ellende van mensen met schulden, deze praktijken zouden moeten stoppen ! De deurwaarders en incassobureaus zouden meer gecontroleerd moeten worden op de uitvoering van hun diensten en in hoe verre deze gerechtwaardigt zijn ! Dat er schulden bevroren mogen worden en dan door incassobureaus jaren later weer opgepakt worden en dat mensen met schulden van andere geld verdienen op de rug van de sociale minderheid ! Dat hoort niet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Debbiemat