Klacht: vlucht MH133

van Zon-Van Breda op 27 oktober 2017 over Malaysian Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2015 hadden we een reis geboekt naar Nieuw-Zeeland. Bij het boeken hebben we bewust gekozen voor een reis waarbij de tussenstop in verhouding kort was. Het gevolg hiervan was een duurdere reis. 3 dagen voor vertrek (23 dec 2015) werd deze vlucht (MH 133) geannuleerd en moesten we alsnog 15 uur wachten. De overnachting was wel geregeld maar we hadden juist heel bewust gekozen voor een korte wachttijd. Verder zijn we in geen enkel opzicht gecompenseerd.

Gewenste Oplossing:

Tegemoetkoming in de vorm van een ticket

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Malaysian Airlines

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Malaysian Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door