Klacht: Vlucht last minute geannuleerd

op 14 september 2017 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Ik weet niet wat er met Nuhrreizen is gebeurd, maar ik heb vaker bij deze maatschappij geboekt en nooit eerder problemen ondervonden. Maar dit jaar was gewoon een ramp. Ik zou met mijn 2 kids op 31 juli 2017 van Amsterdam naar Alhoceima vliegen en op 17 augustus 2017 van Alhoceima naar Amsterdam terugvliegen. De heenvlucht is tot 3 keer toe door Nuhr gewijzigd. Het werd uiteindelijk 01 augustus van Amsterdam naar Alhociema en 20 augustus van Alhoceima naar Amsterdam. Het schooljaar in Zuid Holland begon op 21 augustus. Ik heb toen expliciet aangegeven dat ik in verband hiermee uiterlijk 20 augustus in Nederland wil zijn. Dat was geen enkel probleem werd mij vertelt. De terugvlucht van 20 augustus vanuit Alhoceima naar Amsterdam zou gewoon doorgaan, alleen wist men nog niet met welke vliegmaatschappij we terug zouden vliegen. Ik moest van Nuhr mijn mail in de gaten houden en of een paar dagen voor 20 augustus contact opnemen.
Op 18 augustus 2017 heb ik zelf contact opgenomen met Nuhrreizen, want een email bleef uit. Ik was in de veronderstelling dat er niets aan de hand was. Echter, ik kreeg te horen dat de vlucht van 20 augustus vanuit Alhoceima naar Amsterdam gewoon doorgaat, alleen de vluchttijden waren gewijzigd. We zouden met Air Hollandia terugvliegen. Uiterlijk zaterdag 19 augustus 2017 voor 17:00 uur zou ik te horen krijgen hoelaat de vlucht geboekt staat.
Ik kreeg in de gaten dat er iets niet klopt en besloot om maar zaterdagochtend zelf contact op te nemen met Nuhrreizen. En ja hoor, mijn onderbuikgevoel werd bevestigd. Ik kreeg te horen dat er zondag 20 augustus geen vliegtuigen naar en van Alhoceima vliegen. Het zou te maken hebben met de onrust in Alhoceima. Toen ik aangaf dat ik dat zou verifiëren bij de vlieghaven, werd het verhaal weer anders. Air Hollandia zou zich hebben teruggetrokken. Ze kregen de vlucht niet volggeboekt. En dat in het hoogseizoen? wat een onzin! Mij werd een alternatief aangeboden en dat was zondag 20 augustus via Oujda naar Brussel. Via Alhoceima of Nador was geen optie.
Via Nador was alleen op maandag de 21e of dinsdag de 22e mogelijk. Maar wat had ik daar aan. Mijn oudste zoon zou dan moeten verzuimen van school. Je werd gewoon gedwongen om wel accoord te gaan. Je hebt gewoon geen andere keus. Excuses werden gemaakt, maar wat had ik daaraan?
Ik heb een 5 uur durende autorit moeten doorstaan van Alhoceima naar Oujda met een baby van 4.5 maand op schoot, zonder maxicosi. Ik was gewoon helemaal op toen ik aankwam. En dan nog een autorit van Brussel naar huis. Kortom, een vakantie die zo leuk was is door Nuhrreizen afgesloten met frusratie, ongemak en extra kosten. Ik begrijp echt niet wat er met Nuhrreizen is gebeurd. Later bleek ik niet de enige te zijn. Dit jaar heeft Nuhrreizen een record verbroken met het benadelen van reizigers. Ik heb 3 weken geleden bij hun een claim ingediend, maar tot op heden geen antwoord gekregen. Ik vertrouw Nuhr niet meer en zal dan ook nooit meer bij hun een reis boeken.

Een compensatie voor de extra gemaakte kosten alsmede voor de vertraging en het ongemak.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NaRa