Klacht: Vloerverwarming verkeerd aangelegd. Vloer zakt in.

op 24 februari 2018 over DHM Renovatie in de categorie Aannemers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHM heeft bij mij vloerverwarming geplaatst met materialen die daarvoor niet geschikt zijn en zonder cementdeklaag waardoor onze hele vloer en keuken nu inzakt. Helaas hebben we hem al ons geld gegeven en is hij tot nu toe niet bereid om de schade te herstellen.

Uit schade inspectie van extern bedrijf bleek o.a. het volgende:

 Drinkwaterleidingen zijn met verkeerde leiding ( vloerverwarmingsbuis ) aangesloten en geperst met
de verkeerde perskoppelingen waardoor er een aanzienlijke kans op lekkage aanwezig is.
 De noppenplaten waarin de vloerverwarming geplaatst is zijn niet voor genoemde doel geschikt.
 De vloerverwarming is zodanig slecht gelegd dat sommige delen koud blijven.
 Op sommige plaatsen mist de vloerverwarming.
 De houten droogvloer is op de te ruime noppenplaten van de vloerverwarming gelegd waardoor deze
doorveert.
 Voor de droogvloer is beplating van het type osb gebruikt. Op plaatsen waar vocht is gekomen ( onder
de aanrecht door ondeugdelijke bevestiging afvoeren) is de beplating nat en opgezwollen.
 Wand en vloertegels zijn verkeerd geplaatst waardoor deze niet gelijk zijn.
 Voegen van wand en vloertegels zijn slecht of ontbreken.
 Kitwerk is niet netjes afgewerkt en ontbreekt op sommige plaatsen.

Naast de schade die hij heeft aangericht heeft hij stiekem lopen filmen in o.a. onze slaapkamer en dit op facebook geplaatst.

Gewenste Oplossing:

Herstellen van de schade die is aangericht en vergoeden van de gevolgschade

Alle klachten die gemeld zijn door jeltehomminga