Klacht: Vloer

op 26 juni 2017 over Handyfloor in de categorie Vloerbedekking

In 2014 een pvc voer gelegd. Nu komt er op een paar stroken wit tevoorschijn.
Hoe dat kan is een raadsel. Handyfloor op de hoogte gesteld, foto s opgestuurd even als de rekeningen.
Hier zijn toen 2 heren geweest om het te bekijken. Nou dat was op een afstand van ongeveer een meter, stond er bij en keek erna.
Er is niet aan de vloer gevoeld helemaal niets.
Het enigste wat ze vertelde was dat het eigen schuld is? Vreemd dat ze dat kunnen zeggen,na niets ondernomen te hebben. Ik kan u vertellen dat ik heel zuinig ben op alles, waar de beschadiging zit dat is een plaats waar geen activiteit is.over de rest van de vloer is er helemaal niets aan de hand, ze vertelde wel dat de poes het gedaan kan hebben lachertje de poes heeft eigen krabmat.iemand moet de schuld krijgen toch.
Handyfloor denkt dat ik uit ben op een nieuwe vloer maar dat is niet zo.
Deze vloer is niet meer verkrijgbaar.mijn man een stukje gevonden in de garage, met grof schuurpapier bezig geweest, gebeurt niets blijft het zelfde.
Je hebt 10 jaar garantie voor wat als ze dit niet kunnen oplossen is het voor mij dat je geen garantie hebt.
Ze willen me op kosten gaan jagen om een inspectie te laten doen maar dat is veel te duur kan dat niet betalen. Het enigste wat ik wil is gerechtigheid, normaal antwoord geen onzinnig gepraat,

Tevreden ben ik als handyfloor eens een goed onderzoek doet, niet op afstand, maar kortbij eraan de vloer voelen wat het doet.
Niet mij op kosten jagen heb je niets aan,

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Handyfloor over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Handyfloor in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mooimeisje