Klacht: Vlees bedorven

op 20 januari 2014 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Geachte Heer/Mevr. Ik heb een klacht over de ambachtelijke kipschnitzels,deze waren tot 2maal toe bedorven de eerste keer stond de folie helemaal bol toen ik het wilde maken en de verpakking opende kwam er een geur uit die was niet te harden.Mijn man is toen ermee terug gegaan en heeft met de bedrijfsleidster gesproken en zijn geld terug gekregen wel vroeg ze hem of hij de kassabon nog had.Die vraag ik wel altijd in de winkel en kijk hem dan ter plekke na maar ga die vervolgens niet bewaren,ook deelde zij mede dat de verpakking bol moest staan dat was altijd hetgeen mij vreemd voorkomt.De 17e Jan.koop ik weer de schnitzels ik wil ze vandaag de 20e bakken en wat ruik ik weer bedorven vlees de datum is geldig tot 23 Jan.Vandaag zijn we niet terug ermee gegaan maar u zult begrijpen dat ik ze niet meer hoef! Ik dien deze klacht dan ook in zodat u misschien eens met het bedrijf waar ze verpakt worden contact opneemt want volgens mij gaat daar iets niet helemaal goed.Nu stond de verpakking niet bol.hopende u hiermede voldoende te hebben ingelicht verblijf ik met vriendelijke groet.M.vsan Asten.

Dat dit niet meer gebeurd,je zult maar niet goed opletten of kunnen ruiken dan kun je er goed ziek van worden.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 21 januari 2014 om 10:03 geantwoord

Jan Linders Klantenservice heeft telefonisch contact met meneer gezocht echter belde we niet gelegen. We hebben de heer Van Asten aangegeven om die reden via klacht.nl te reageren.
Wij vinden het vervelend te vernemen dat de kwaliteit van het vlees niet voldeed aan de hoge eisen die wij aan onze producten stellen. We stellen uiteraard de betreffende leverancier van deze klacht in kennis om onderzoek te doen. De heer Van Asten kan uiteraard zijn geld terugkrijgen want niet goed = geld terug.

Jan Linders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Huppelkutje