Klacht: Vlaai gekocht zat een spin in

op 17 oktober 2016 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Ik heb vandaag 3 vlaaien gekocht waarvan in de kruimele vlaai aardbei een spin zat heb m vandaagbtrug gebracht naar de winkel ik heb een ander stuk kruinele vlaai gegeten heb direct moeten overgeven op mijn verjaardag ik vind dit niet meer normaal dit is trug gebracht bij de jan linders in venlo zuid dit had nooit mogen gebeuren mn hele verjaardag al het bezoek zat hier is verpest ik ben er echt ziek van heb de vlaaien trug gebracht doorgegeven ze weten er van af dus jullie mogen echt met een comprosatie komen want dit heb ik nog nooit meegemaakt wie weet ik kan het u niet zeggen heb ik.wel een spin opgegeten ben er echt ziek van dus ik wil dat dit opgelost word

Nou zeer zeker niet mn verjaardag is verpest ben er echt ziek van heb moeten overgeven

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 28 oktober 2016 om 15:33 geantwoord

Er is contact opgenomen met de klant via een privé bericht en een oplossing geboden aan de klant voor dit probleem. Mevrouw was reeds in de supermarkt een nieuwe vlaai of het aankoopbedrag retour aangeboden. Wij hebben mevrouw nogmaals een vlaai aangeboden voor het ongemak. Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze Klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website https://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door Patriciavanduinen