Klacht: vieze tafel

op 19 september 2017 over La Cubanita in de categorie Cafés en Restaurants

wij zijn afgelopen zondag (17 september 2017) uiteten geweest bij la cubanita in Deventer. Wij hadden een leuk tafeltje boven. Alleen kwamen we erachter dat de tafel echt heel erg plakkerig was. we hebben het met een servetje schoongemaakt maar het servetje werd zwart en plakte vast aan de tafel. De serveerster heeft geprobeerd om de tafel schoon te maken maar dat is niet gelukt. we zaten dus aan een plakkerige tafel waar je armen aan vast plakten. we hebben gevraagt naar een andere optie maar die hadden ze niet. Bij het afrekenen hadden we gehoopt dat ze wat meer begrip hadden en dat we misschien een korting kregen of een drankje van het huis, maar het enige wat ze zeiden was: Daar doen we niks mee en we hebben er nog niet eerder van gehoord. Dit werd ook niet echt op een nette manier vertelt. We komen al super lang en super vaak dus dit hadden we niet verwacht.

Als ze de klacht netjes hadden afgehandeld en ons een compensatie hadden kunnen geven of een passende oplossing

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar La Cubanita over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door danique1995