Klacht: vewaarlozing verzorging overgewicht 125 kio 14 jaar en psychische mishandeling

op 14 maart 2017 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

ik dien een klacht in tegen buro jeugdzorg Kerkrade.
ZIJ heeft de OTS VERLEND AANGEVRAAGD VORIG JAAR BIJ RECHTER
maar is niet 1x bij het gezin of bij het kind geweest,
ik als moeder ben al jaren bezig over de verwaarlozing van mijn zoon  die als kind van 38kilo aan kwam biuj oma en opa en vader ,
VADER is oncapapel om voor het kind te zorgewn heewft een sociale stoorbis een eetverslaving en laat het kind buiten slewntewrwen , hij heeft geen gezag ,het kind beopaald wat vader moet doen , vadwer leeft onder het huis van pouders in een kelder waar het eewn zooitje is,
mijn zoon laat hij aan zijn lot over en als mijn zoon bij mij is wil vadewer er ook bij zijn,
ik heb steeds tegen jeugdzorg gezewgd dat het niet goed gaat met mijn zoon ,
nu is mijn zoon wweer 2 dagewn ter observatie opgenomen op ziewkewnhuis ivm overgewicht ,vader komt afspraken niet na , de school meld dat mijn zoon een ontwikkelingsachtersdtand heeft, vader neemt het niet zo nauw en leeft in een droom wereld,
school en artsen makwen zich zorgen , ik als moeder heb hulp ingeschkeld om pgb aan te vragen om een sport coach en voeding coach omdat vader en grootouders niks aan het bizarre overgewicht doen ,
jeiugziorg heeft zich het afgelopen jaar helemaal niet laten zien ,
ik maak me zorgen de hulpverlewning heeft me aangeraden een zorgmeldi g te maken tegen jeugdzorg en vader en grootouders.
grootouders weigeren hulp binnen te laten ,vader is sociaal contact gestoord,
mijn zoon is boos gefrustreerd en zit tussen twee vuren in,
hij wil weg daar in Kerkrade .
de school word veel wiet gerookt,
ik heb geconstateerd dat vader weer hadrdrugs gewbruikt dwepressief in de kelder ligt mijn zoon heeft veel ruzioe met hem over het fewit dat hij lui is, in bed ligt ,opdrachten van zijn moedwer moet uitvoeren ,afspraken vergeet.school maakt zich zorgen, mijn zoon is veel buiten op straat ,
grote mond omdat hij opstandig is, zit met zichzelf in de knoei en vader laat hem maar buitens huis dingen doen
overal krijgt hij geld voor zoalng mijn zoon maar niet moeilijk doet,
geen enkele activiteiten doet het kind meer, blijft zitten ontwikkelingsdachterstand eetversalving precies de vader is mijn zoon nu,
ik wil dat mijn kind terug naar mij komt,of dat hij in een afval kliniek geplaatst word,
mijn kind word nu ingezet in de vader zijn striijd.
jeugdzorg heeft mijn zoon aan zijn lot overgelaten ik heb van alles geregeld en nu dat vader het banauwd krijgt steukt hij het kind op,
er wareb gesprekken op school vader kwam niet, wilde mij er niet bij ,omdat ik gezegd had dat het een slechte school was en hem van school haal als mijn zoon blijft zitten er word veel wiet gerookt en mijn kind van 14 rookt mee,
vader geeft geen straf ervoor geen luisterend oor, ligt alleen in bed.tekenfilms kijken grootouyders staan met een been in het graf,volgens vader.
er moet ingegrepoen worden
jeugdzorg doet niks en vader van mijn zoon helemaal niks.
er was een afspraak bij obesitas twee x vergeten .
ik stond daar voor X met Y
korte achternaam .
ik ben het zat ,mijn zoon heeft hulp bodig en word gebrainwasd door hun.
gaan in gevecht als jehova over een ketting met een kruisje
mijn zoon mag dat niet drsagen
loopt vaker weg vader liegt alles bij elkaar.
vader zit weer aan de harddrugs,
en mijn zoon word verwaarloosd
vader denkt dat mijn zoon zijn vriendje is.
er moet ingebrepen worden.
nu

als ik gebeld word voor een gesprek dat er gluisterd word dat mijn kind daar accuut weg gehaald word hij is een proefkonijn geworden van de famiy ,
hij word gestoord daar , staat stil in ontwikkeling en groeit met de 10 kilo steeds dikker uit zijn groeven
sorry voor deze verwoordiing.
maar jeugdzorg ben ik al vanaf 50 kilo aan het zeggen dat het uit de hand loopt,
in een jaar tijd is hij 40 50 kilo aangekomen ,
en nu ben ik het zat ik heb bewijs genoeg dat mijn kind daar slecht zit
ik ben pas tevrede als ik gehoord word en mijn kind weg gehaald word daar bij die gekke

sorry voor de taalfouten ik kan wel goed nederlands maar mijn pc slaat dubbele letters aan.af en toe

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stuiter1