Klacht: verzoek aan u om te stoppen met automatische incasso J.P. Verzeilberg

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

​Geachte heer, mevrouw,
In februari jl. heb ik even, paar dagen, ingeschreven gestaan bij u voor zoeken huurwoning, ivm verkoop van ons. Daarna direct weer opgezegd bij Huurbemiddeling en ontvangst bevestiging hiervan ontvangen.
Terecht is er 1 maand ad 19,95 euro van mijn rekening afgehaald via automatische incasso van mijn giro rekening NL71INGB0004394491. Ondanks opzegging staat de machtiging nog open bij u in uw administratie, is onterecht en wordt maandelijks door mij geweigerd is geblokkeerd.
Hierbij mijn verzoek aan u om te stoppen met automatische incasso gezien bovenstaande.
Bvd voor een snelle afhandeling
M vr gr
J.P. Verzeilberg
vorig adres Johanna Weste​rdijk erf 11,​,
1705 NK Heerhuguwaard
verzeilberg@outlook.com

betreffende bankgegevens zijn:
Tegenrekening NL89 DEUT 0405 5926 47
BIC-code DEUTNL2NXXX
infoType incasso Europese Incasso, doorlopend

Omschrijving Huurwoningbemiddeling.nl: 72172062,huurwoningbemiddeling.nl
Machtigingsnummer DDPS-264078216-201602012154476-2
Incassant ID NL98ZZZ301689820000
Land Nederland

Gewenste Oplossing:

Wanneer u de doorlopende incasso intrekt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 12 mei 2016 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Verzeilberg,
Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij uw inschrijving voor u hebben beëindigd. U ontvangt van ons geen mailing meer met het huurwoningaanbod. Met het stopzetten van uw abonnement en/of het verwijderen van uw inschrijving vervalt ook de automatische incasso.

Helaas hebben wij op deze inschrijving geen eerdere opzegging ontvangen. U schrijft van ons een bevestiging van uw opzegging van het abonnement in het bezit te hebben. Wilt u zo vriendelijk zijn en deze naar ons te mailen zodat wij uit kunnen zoeken waar het mis is gegaan.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Pieter Verzeilberg