Klacht: verzoek aan u om te stoppen met automatische incasso J.P. Verzeilberg

​Geachte heer, mevrouw,
In februari jl. heb ik even, paar dagen, ingeschreven gestaan bij u voor zoeken huurwoning, ivm verkoop van ons. Daarna direct weer opgezegd bij Huurbemiddeling en ontvangst bevestiging hiervan ontvangen.
Terecht is er 1 maand ad 19,95 euro van mijn rekening afgehaald via automatische incasso van mijn giro rekening NL71INGB0004394491. Ondanks opzegging staat de machtiging nog open bij u in uw administratie, is onterecht en wordt maandelijks door mij geweigerd is geblokkeerd.
Hierbij mijn verzoek aan u om te stoppen met automatische incasso gezien bovenstaande.
Bvd voor een snelle afhandeling
M vr gr

Omschrijving Huurwoningbemiddeling.nl: 72172062,huurwoningbemiddeling.nl
Machtigingsnummer DDPS-264078216-201602012154476-2
Incassant ID NL98ZZZ301689820000
Land Nederland

Wanneer u de doorlopende incasso intrekt

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 12 mei 2016 om 13:30 geantwoord

Geachte heer Verzeilberg,
Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij uw inschrijving voor u hebben beëindigd. U ontvangt van ons geen mailing meer met het huurwoningaanbod. Met het stopzetten van uw abonnement en/of het verwijderen van uw inschrijving vervalt ook de automatische incasso.

Helaas hebben wij op deze inschrijving geen eerdere opzegging ontvangen. U schrijft van ons een bevestiging van uw opzegging van het abonnement in het bezit te hebben. Wilt u zo vriendelijk zijn en deze naar ons te mailen zodat wij uit kunnen zoeken waar het mis is gegaan.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Pieter Verzeilberg