Klacht: Verzilveren waardebon niet mogelijk

op 28 januari 2014 over Traffic Control in de categorie klachtmelden

Voor mijn vriend in september 2013 via VakantieVeilingen.nl een waardebon gekocht voor een rit in een Lamborghini. Op 30 september 2013 gereserveerd via de website, waarop je heel eenvoudig kon zien welke data nog beschikbaar waren. Op mijn reservering kreeg ik vervolgens op 5 oktober 2013 een reactie van Traffic Control dat er teveel aanmeldingen waren en dat ik een nieuwe reservering kon maken met een nieuwe tegoedcode. Deze code was geldig t/m april 2014.
Meteen weer een nieuwe reservering gemaakt voor 12 april 2014. Daarop kreeg ik een bevestiging dat de reservering was ontvangen en dat de definitieve reservering zou volgen. Dit kon langer duren dan 14 dagen werd er vermeld. Eind december nog maar eens gemaild naar Traffic Control maar geen reactie ontvangen. Vandaag gebeld en toen bleek dat ze telefonisch niet bereikbaar waren. Via Google kwam ik er – net als andere gedupeerden – achter dat Traffic Control in december 2013 failliet is gegaan.

Restitutie van de betaling van mijn reservering TC130930467565 en TC8113254.
De kosten waren €31 + €20 weekendtoeslag, totaal €51.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Traffic Control

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Traffic Control nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ringen