Klacht: verzenden bericht vanuit het buitenland aan Dhr R.ten Brink

op 03 mei 2017 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Ik probeer een bericht te sturen aan Dhr Robert ten Brink, maar vanuit het buitenland is dat niet mogelijk. Ook info@sbs6.nl werkt niet en zelfs Publieks service wordt niet verzonden. Vandaar hier mijn bericht:
Mijne Heren,
Reeds diverse keren heb ik getracht een bericht te sturen naar de heer R. ten Brink, maar nu blijkt dat het bericht om de een of andere reden niet verzonden kan worden. Waarschijnlijk om dat het via het buitenland verstuurd is????
Vandaar mijn verzoek om onderstaand bericht door te geven aan de heer ten Brink.
Graag ontvang ik van u een bevestiging van ontvangst.

Thakan, (Thailand) 03-05-2017
Goedemorgen meneer ten Brink,
Ik heb al vaker een bericht gestuurd, maar nooit reactie gekregen, dus ik probeer het nog maar een keer. Ik ben Fred Bos, 69 jaar en woon alweer 4 jaar in het noorden van Thailand vlak bij de tweede stad Chiang Mai. Ongewild heb ik hier een beetje de functie van “sociaal werker” toebedeeld gekregen en kom in contact met diverse misstanden met Nederlanders. Zo hebben we vorig jaar een Nederlander terug naar Nederland gekregen die 3 hersenbloedingen had gehad en niet verzekerd was. Inmiddels heb ik Hennie leren kennen. Hij is een man van 75 jaar en woont samen met La, zijn partner ca 5 km bij mij vandaan.. Hennie heeft zwaar long emfyseem en nadert de terminale fase. Hij gaat met zijn gezondheid en weerstand hard achteruit. En zoals vele Nederlanders is Hennie niet verzekerd, dus moeten alle kosten opgebracht worden van zijn AOW en minimaal pensioentje. (Begrijp me nu niet verkeerd, ik kom niet om geld vragen want we hebben het aardig onder controle.) Ik heb veel contact met zijn broer Cor in Krommenie en als er zaken zijn die geregeld moeten worden ontvang ik via hem op mijn e-mail de betreffende documenten. Cor is inmiddels ook al dik 70 en heeft niet de middelen om naar Thailand af te reizen om afscheid te nemen van zijn broer Hennie. Ja, het zal een afscheid worden, want Hennie kan en mag met zijn ziekte niet meer vliegen en Cor heeft zelf niet de middelen om hierheen te komen. Daar komt dan nog bij dat Hennie nog een gewicht heeft van ca 45 kg en zich niet meer kan verplaatsen zonder hulp van mensen en/of zijn looprek. Er is ook nog een zus, maar daar heb ik geen contact mee. Een paar maanden geleden is de moeder van Hennie overleden (ik geloof 96 jaar) en daar heeft hij het erg moeilijk mee gehad en nog steeds. Ik heb van Cor een foto van haar gehad die ik heb uitvergroot en uitgeprint en in een mooie lijst heb gedaan. We hebben een kleine ceremonie uitgevoerd op de dag van haar begrafenis en dat was erg emotioneel.
Mijn vraag en verzoek is dus het volgende:
Is het mogelijk dat Cor en zijn zuster naar Thailand mogen komen om afscheid te nemen van hun broer Hennie? Uiteraard ben ik bereikbaar om nadere informatie te verstrekken.
Het adres van Hennie: H.C.E.M. de Graaff, 34/13T Maeka a.San Patong, 50120 Chiang Mai Thailand
Het adres van Cor: C.de Graaff, Stationsweg 166, 1852 LN Heiloo Tel: 072-7436567 M: 06-14864320
en wat er nog meer aan info nodig is zoals zijn toestand op dat moment. .. Houd u er echter rekening mee dat er een tijds verschil is van 5 uur. Het is hier 5 uur later als in Nederland.
Hennie woont ca 40 km van het vliegveld van Chiang Mai en er is in de directe omgeving voldoende accommodatie.
De foto van Hennie is na het ritueel met het overlijden van zijn moeder samen met zijn partner La en ondergetekende, Mijn foto samen met mijn pleegkind Dunut en mijn beste vriend Eros.
(foto’s gaan dus niet met dit bericht, maar ik kan ze uiteraard sturen naar een door u opgegeven adres)
Mijn adres en contact gegevens zijn:
Fred J.Bos
57 Moo5 Thakan A.San Patong
50120 Chiang Mai Thailand
T: +66 9 16301958
E: fred.takan@gmail.com
Ter informatie: Hennie en Cor zijn niet op de hoogte van mijn actie!!!!!

met vriendelijke groet /with kindly regards
Fred Bos
57 Moo5 Thakan T-bankang San Patong
50120 Chiang Mai
Thailand
E: fred.takan@gmail.com
Tel: 0066 (0) 916301958 niet verzonden. Vandaar hier mijn bericht:

Als ik een bevestiging krijg van de ontvangst van mijn bericht en het doorgestuurd is aan Dhr ten Brink

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fred Bos