Klacht: verzamelboeken

op 02 oktober 2017 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

loop al weken van winkel naar winkel om ergens te proberen twee verzamelboeken te verkrijgen voor mijn kleinkinderen, helaas zonder resultaat. Toch wordt er nog bij elk bezoek gevraagd of wij nog het verzamelobject willen en bij de kassa liggen er nog zakken vol van , maar helaas geen boeken wat ik zeer slecht vind. Doe ook in de toekomst aan geen een actie meer mee en denk er zelfs over om naar een andere supermarkt te gaan. Dit vind ik geen goede zet van Jan Linders.

Gewenste Oplossing:

Als ik alsnog twee verzamel boeken zou kunnen verkrijgen ergens.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 12 oktober 2017 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is er contact geweest met deze klant via de mail om de klant zo goed mogelijk te helpen.

Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website http://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam . Kivits