Klacht: verwijderen van oudprofiel

op 25 november 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

hoi netlog.

ik zit al meer dan 4 jaar niet meer op netlog, maar mijn profiel is nog openbaar zichtbaar voor iedereen. dus ook voor mensen die mij googelen via google. dan kom ik mezelf tegen via netlog.

het acount dat weg moet is white_eagel

ik zou het op prijs tellen als jullie mijn profiel kunnen verwijden zodat ik niet meer door jan en alleman gevonden kan worden. want ik voel me er niet zo heel erg bij op mijn gemak. met het idee dat iedereen mij zomaar op internet kan vinden.

ik hoop dat ik u goed te woord heb gestaan in verband met de vraag of mijn oude profiel verwijdert kan worden.

vriendelijke groet chris drochelmann

ik ben tevreden als mijn profiel van internet af is

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 27 november 2016 om 14:52 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Ik heb jouw account zonet verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdated wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mochten we je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet ons te contacteren via een mail naar info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door white_eagel