Klacht: Verwijderen van account lukt niet

op 24 augustus 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

Voordat ik het begin te beschrijven is dit de link naar mijn Netlog account:

Het is een account dat ik had gemaakt toen ik twaalf jaar was en zou het graag laten verwijderen. Mijn e-mail werkt niet meer omdat ik een ander heb gemaakt toen ik vijftien was en sinds dien die gebruik.

Als mijn netlog account word verwijderd.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Netlog nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 28 augustus 2016 om 10:23 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door YoshiMeiresonne