Klacht: verwijderen account

op 20 september 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

Kennelijk staat er een account van mij op netlog waarvan ik geen e-mail noch wachtwoord heb. Naam en geboortedatum kloppen in ieder geval.

profiel: http://nl.netlog.com/friedawittebroodt

Graag dit account verwijderen, waarvoor dank.

Verwijderen van het account.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 20 september 2016 om 21:59 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne avond verder!

Alle klachten die gemeld zijn door freed