Klacht: Verwijder mijn oude account!!!@

op 07 juli 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

verwijder mijn oude account !!!

Jaren geleden had ik eens een netlog account aangemaakt voor de lol.
Maar als je nu mijn voor en achternaam typt op Google, kom je meteen bij dat netlog account uit.
Ik wil dit per direct verwijderd hebben!
Ik weet mijn wachtwoord van dat email adres niet meer, en toen ik een jaar geleden dat verzoek indiende moest ik van netlog mijn legitimatiebewijs sturen ter bewijs!!
Dit ga ik sowieso niet doen, dit is me veel te persoonlijk en privé.
Dus bij deze, verwijder mijn account onmiddellijk want ik wil deze shit niet!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 07 juli 2017 om 10:02 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je account na grondig zoeken kunnen terugvinden. Ik laat het zo snel mogelijk offline halen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me opnieuw te contacteren. Fijne dag verder!

Heeft op 07 juli 2017 om 10:59 geantwoord

Het account van 2005 bestaat nog steeds! Zodra ik mijn voor en achternaam intyp op google, staat die meteen bij de eerste link en als ik erop klik bestaat het account gewoon nog! Verwijder mijn account en stuur mij een bevestiging, anders ga ik hier vandaag nog juridisch mee verder !

Alle klachten die gemeld zijn door Verwijdermijnaccountnu