Klacht: verwenarrangement

op 06 juli 2012 over Hammam Shahrazad in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4 juli 2012 hebben wij de Hamam Sharahzad bezocht aan de noordmolenstraat 8. Al gauw bleek er een miscommunicatie te zijn over het bedrag van het verwenarrangement.Op hun website wordt er vermeld dat het 36 euro is, maar de medewerker gaf aan dat het 39 euro is.Op hun website stond dat bij de arrangement handoek en slippers inclusief zijn. Dat bleek uiteindelijk niet zo te zijn, de medewerker wou ons geen handdoeken geven.Waardoor er een hele vervelende sfeer ontstond.Daarnaast bleek de jacuzzi vies te zijn en spinnen in te zitten!
Uiteindelijk hebben zij naar meerder verzoeken ons een handdoek gegeven.De medewerker mompelde dat wij wel konden vertrekken!
Wij hebben ons omgekleed en zijn met een teleurgesteld gevoel de deur uitgelopen.Een lang verwachtte tripje naar de hamam is uitgelopen naar een flinke teleurstelling. Klantvriendelijkheid was ver te zoeken.

Gewenste Oplossing:

20 euro terug

Alle klachten die gemeld zijn door Maylene