Klacht: Vervangende pas annuleren

op 02 oktober 2017 over Kiwa in de categorie Certificeringsbedrijven

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb vandaag rond 11.30 uur een vervangende pas aangevraagd omdat ik mijn bestuurderskaart kwijt was. Begin in de middag heb ik mijn kaart gevonden. Ik heb gelijk contact opgenomen met Kiwa. Hier werd mij verteld dat ik dit niet terug kon draaien omdat de kaart al in de maak is. Als mijn aanvraag zo snel in werking word gezet, waarom duurt het dan ongeveer 7 werkdagen voordat mijn kaart klaar is.
Nogmaals als mijn aanvraag dagen loopt begrijp ik het, maar ik vind het raar en ben het er niet mee eens dat nu ik pas +/- 2 uur geleden de vervangende kaart heb aangevraagd ik dit niet terug kan draaien.

Gezien de boven geschreven situatie ben ik te vrede als ik mijn vervangende pas kan annuleren en mijn geld terug krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiwa over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Kiwa in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kiwa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kiwa

Heeft op 04 oktober 2017 om 13:54 geantwoord

Heeft op 05 oktober 2017 om 21:17 geantwoord

Wel lekker makkelijk zo !
Standard zin ! Ik vind de kiwa een bagger bedrijf en niet alleen ik meer mensen ! ik zal mond mond reclame voor jullie maken jullie (kiwa) nemen geen enkelen moeite het gaat jullie alleen hier om het geld af te paken van elk hard werkende Nederlander schaam je !!!! Makkelijk verdint zo €117 euro !!! Naast de kosten voor de vorige pas !! STELLETJE DIEVEN IS WAT JULLIE ZIJN !!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Miguel Cromzigt