Klacht: Vertraagde bagage op vlucht Dusseldorf- IJsland, 30.07.16 PNR nummer ZJNUYA

op 28 augustus 2016 over Air berlin in de categorie Vliegmaatschappij

Gezelschap van 4 personen waarvan 1 persoon zijn bagage niet eerder heeft terug ontvangen dan 2 dag voor de terugreis, namelijk op vrijdag 29 juli 2016.

Betreft de ruimbagage van de heer Lars Willeboordse.

* Communicatie was minimaal, klant hoorde pas na 3 dagen via zijn reisadviseur, ( omdat Air Berlin geen informatie vrijgaf) dat de bagage in Wenen was achtergebleven.

* Vrijdag 29 juli uiteindelijk zijn bagage kunnen afhalen op luchthaven Reykjavik Keflavik Airport.

De heer Willeboordse heeft van de 9-daagse reis, 7 dagen zijn bagage moeten missen, en dient hiervoor een aanvraag voor een schadevergoeding in.

* Als de heer Willeboordse een passende schadevergoeding ontvangt in de vorm van een passend geldbedrag voor de 7 dagen geleden ongemak, en gemaakte extra onkosten ter plaatse in IJsland.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Air berlin

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Air berlin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lars Willeboordse