Klacht: verstekvonnis ontvangen inzake Ziggo

Biljartbal1971 op 31 maart 2018 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Ik heb op 20 maart een verstekvonnis in een gesloten envelop ontvangen van hun deurwaarder Berna Beriwan Toprak-Erden. Deze brief zou volgens hen in een gesloten envelop op mijn adres zijn achtergelaten. Echter kreeg ik deze overhandigd van een van mijn buren. En niet op 20 maart, maar later. Diezelfde dag nog heb ik dit via e-mail aan hen kenbaar gemaakt. Maar geen enkele reactie. Daarnaast heb ik nimmer een uitnodiging ontvangen over de zitting, die op op rond 18 januari zou hebben plaatsgevonden. Dit is dan ook de reden waarom er een verstekvonnis is uitgesproken. Want had ik geweten dat er een zitting was dan had ik zeker in verweer gegaan. Want net als een reeds eerder beschreven klacht over LAVG is ook hier geen betalingsachterstand bij Ziggo bekend. Ben afgelopen jaar ook meerdere malen door hen gebeld of ik opnieuw abonnee wilde worden. Lijkt mij niet dat ze dat doen als ik een achterstand zou hebben.
Ik heb hen via diezelfde mail gevraagd mij te voorzien van alle stukken die zij zouden hebben. Maar ook hier volgt geen enkele reactie op.

Als mij duidelijk gemaakt wordt wat de vordering is. Mocht er dan inderdaad een vordering zijn dat ik deze dan gewoon ga betalen. Maar dan wel zonder de extra kosten. Dus zonder de proceskosten, Na salaris, en kosten van dit exploot.
Daarnaast heb ik inmiddels hulp ingeroepen en zal ik zeker, gezien de reactie snelheid (op hun website beweren ze anders) in hoger beroep gaan. Want ik sta in mijn recht. Want ik ben niet correct opgeroepen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

Bericht van LAVG

4 jaren geleden - Geachte heer mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, LAVG

Alle klachten die gemeld zijn door