Klacht: Verstand van zaken, die hebben we niet.

op 24 maart 2013 over Saturn in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb ondertussen al 3 week geleden een laptop bij de saturn gekocht, 2 x een klacht naar saturn zelf gestuurd en geen reactie. Alleen dat vind ik onfatsoenlijk. Nou was mijn rede voor de klacht dat ik op 8 maart een laptop heb gekocht bij de saturn. Aan 1 van de medewerkers (ik nam aan dat ze wisten waar ze het over hadden) gevraagd welke laptop bij mij zou passen. Ik wou er op kunnen gamen, spelen als de Sims en dvd’s goed op kunnen kijken. Hij praat mij natuurlijk een duurder laptop aan dan die ik hem in eerste instantie had laten zien, want die zou de Sims niet zo goed kunnen afspelen als die hij e heeft aangepraat. Eenmaal thuis was ik zeer blij met mijn nieuwe laptop, maar een dag later kom ik er achter dat er geen cd speler in zit. Nou vraag ik me af hoe hij heeft gedacht dat ik nu films wou kijken erop, en spellen erop zou kunnen spelen, als er niet eens een cd of dvd in kan! Dan maar een klacht sturen, maar dat helpt ook niet, want ze negeren je gewoon. Echt top service dit. Ik voel me zwaar belazerd en dan krijg je niet eens antwoord op 1 van de 2 klachten die je stuurt. Saturn saturn, wat zijn jullie slecht bezig.

Ik wil ten eerste een excuses voor het niet antwoorden op welke klacht dan ook die ik stuurde. Ten 2de mogen ze dat ook wel eens makkelijker te vinden maken, want een klacht sturen naar saturn is al een hele zoektocht en niet echt duidelijk aangeven dat het naar dat adres kan. En ten 3de wil ik een gratis cd speler. Je zou er van uit moeten gaan dat mensen bij de saturn verstand van zaken hebben. Niet alles zelf moeten controleren als je geen verstand van laptops hebt. Bovendien wou ik van word gebruik willen maken, en was het wel even netjes geweest om te zeggen dat ik dat er ook nog eens zelf bij moet kopen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Saturn

Alle klachten die gemeld zijn door J.hermans