Klacht: Verslaggeving championsleaguewedstrijden

op 14 februari 2018 over Veronica TV in de categorie Omroepen

Iedere live championsleaguewedstrijd is de hr. vd Geer verslaggever. Mijns inziens is hij zeer ondeskundig. Weet niet wie er aan de bal, als er reservespeler in beeld is houdt hij zijn mond omdat hij nietvweeg wie het is en zo gaat dat maar door, vanavond kletst hij ook maar een end weg, vreselijk. Zulke mooie wedstrijden zonder passie en kennis verslaan, echt triest. Heb dit eerder al bij SBS neergelegd en krijg dan een mail terug dat Ronald de Boer en een bekende Nederlander analyseren, maar daar gaat het niet om, het gaat om commentaar tijdens de wedstrijd en voor de Boer niets dan lof. Bekende Nederlander van gisteravond vergelijkt Totteham met Willem 2, wegwezen. Toine noemt de thuisbasis van Basel St Anton ipv Sint Jakob, dus graag wat meer professionaliteit bij zulke geweldige toernooien

Als er goede informatie wordt gegeven bij balbezit, kennis van zaken kortom
weten waar je mee bezig bent en geen loze opmerkingen bv ook heel vaak zeggen dat Button misschien wel doorgaat hij Juventus. Enthousiasme en passie graag en dat heeft vd. Geer dus niet ook geen kennis. Ik baal nu al van de wedstrijd vanavond dan zal hij ook wel weer in zijn hok zitten

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veronica TV

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veronica TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ellenzebreg