Klacht: “verse” chocomel is net chocoladevla

op 19 augustus 2016 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

afgelopen zaterdag 13 aug heb ik een pak Nutricia chocomel gekocht met de houdbaarheidsdatum van 29-03-2017. netjes in de koeling gezet. na het schudden en vervolgens openmaken van de verpakking schetst mijn verbazing dat de chocomel de dikte heeft van vla en de smaak was echt heel vies! bij aankoop van het pak zag je niets bijzonders aan de verpakking, maar vandaag (19-08-2016) stond deze helemaal \”bol\”.
helaas dus weg kunnen gooien.
dit is me al eens eerder overkomen, maar vond het nu tijd worden hier toch een klacht over in te dienen.
heb eventueel een foto van de verpakking (datum én barcode) indien jullie dit wensen.
hopelijk gebeurt dit geen 3e keer meer want hij smaakte écht bizar vies en ben geneigd over te stappen op een ander merk!

als eerste verwacht ik een antwoord, maar voor de échte chocomel liefhebber (zoals ik) zou het Nutricia \"sieren\" hier een gepaste oplossing voor te vinden.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

Bericht van Nutricia

7 maanden geleden - Beste mevrouw Rutten, Chocomel wordt sinds 2001 geproduceerd door FrieslandCampina. Ik verwacht dat FrieslandCampina verder kan helpen met deze klacht. Groetjes, Robiènne -Nutricia voor jou

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 26 december 2016 om 10:16 geantwoord

Beste mevrouw Rutten,

Chocomel wordt sinds 2001 geproduceerd door Friesland Campina. Ik verwacht dat Friesland Campina verder kan helpen met deze klacht.

Groetjes, Robiènne -Nutricia voor jou

Beste mevrouw Rutten,

Groetjes, Robiènne - Nutricia voor jou

Alle klachten die gemeld zijn door iceQueenie