Klacht: Vermiste bagage Malaysia airlines

op 19 februari 2018 over Malaysian Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Vlucht MH 133 vanaf London via Kuala Lumpur naar Auckland Nieuw Zeeland. Vertrek 2 februari 2018 aankomst 3 februari.
Aanvankelijk 2 koffers zoek. Koffer 1 (de kleinste) dook na 2 dagen op. We wachten nu al 14 dagen op koffer 2 (de grootste). Van 1 persoon zit daar ALLES in. Met de noodvoorziening van Malaysia konden net ondergoed en persoonlijke hygieneproducten worden gekocht. De rest wordt al 14 dagen van een reisgenoot geleend. Tot schoenen aan toe.
Bij Malaysia lijkt men niks te doen. Of je je nu meldt aan een balie, alle formulieren invult, van kastje naar muur gaat, elke dag opnieuw. Er schijnen duizenden koffers weg te zijn.
In de koffer zitten veel dingen van persoonlijke waarde. Die konden niet in de handbagage omdat ik daar al medicijnen en medische apparatuur in had zitten vanwege een hartziekte.
Kan iemand mij helpen. Please!
Mijn casenumber is 03141-02/2018

Ik ben tevreden als mijn koffer terugkomt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Malaysian Airlines

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Malaysian Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pleeuwen