Klacht: Vermeende inge4brekstelling

op 20 februari 2018 over Roniko in de categorie Websites - Prijsvragen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ergens vorig jaar in november ben ik opgebeld door een mij onbekend bedrijf die mij vroeg of ik interesse had in een gratis proef exemplaar puzzelbrein, mede omdat ik het druk had heb ik ja gezegd. In november en december zijn mij exemplaren van puzzelbrein toegezonden. Daar ik de maand december in het buitenland was heeft mijn dochter deze in een stapel met tijdschriften en reclamefolders gelegd.
Door mij is op geen contract getekend. Ben ook verbijsterd toe ik van een door mij onbekend bedrijf een rekening, aanmaningen en een ingebrekestelling ontving. In deze ingebreke stelling werd gedreigd met de inschakeling van een incassobureau en dat de incassokosten van 40,00 Euro voor mijn rekening komen.
Daar ik geen enkel contract heb met Roniko ben ik niet gebonden om iets te betalen aan Roniko . De door mij ontvangen exemplaren van puzzelbrein heb ik retour gezonden .

Bijlage: scan van factuur, aanmaning en ingebrekestelling.

Gewenste Oplossing:

Ik geen enkel exemplaar van puzzelbrein meer ontvang. Alle vermeende financiele verplichtingen worden ingetrokken, Er geen incassobureau wordt ingeschakeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roniko

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roniko in behandeling genomen

Bericht van Roniko

6 maanden geleden - Geachte heer Steenaart, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roniko een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roniko

Heeft op 21 februari 2018 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer/mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Martin52