Klacht: Verloren baggage

op 22 augustus 2016 over Malaysian Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Beste,

Op dinsdag 5 juli namen we een vlucht van Dusseldorf met als eindbestemming Kuala Lumpur. We maakten een tussenlanding in Londen (Heathrow). Daar hadden we een wachttijd van 2u en 45 min. Zowel in Dusseldorf als in Londen hebben we nagevraagd of onze baggage meteen werd overgezet naar de eindbestemming. Twee keer zeiden ze ons dat we ons geen zorgen moesten maken.

Toen we na een reis van 15 uur aankwamen op de luchthaven van Kuala Lumpur, wisten we al meteen hoe laat het was. Onze baggage was nergens te vinden. Na een uur op een bureel te hebben gezeten van Malaysia airlines waar we niet goed geïnformeerd werden, bleek dat onze baggage was achtergebleven in Londen. Er werd ook niet gesproken over een financiële tegemoetkoming of enkele basisbehoeften zoals tandenborstel.

Omdat het zo warm was in Kuala Lumpur en we beiden een lange broek droegen, zijn we allebei lichtere kleren moeten gaan kopen. We hebben 2 dagen op onze baggage moeten wachten vooraleer we konden verder reizen. We waren namelijk niet van plan om in Kuala Lumpur te blijven. Ons reisschema was hierdoor dus ook al verstoord. Niet echt een leuke start van onze reis.

We eisen een schadevergoeding voor het aankopen van de zomerkledij, tandenborstel,.. omwille van het verlies van de baggage.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Malaysian Airlines

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Malaysian Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frandierickx