Klacht: Verlopen na invoering bon

op 23 april 2016 over GiftFor2 in de categorie Internetshops - Cadeau's

Mijn man heeft de bonnen gekregen na 25 jarig dienstverband naast heel veel andere bonnen. We hebben er 2 gekregen van gift for 2 met een geldbedrag van totaal 84 euro. Na invoering van de vouchercode bleek dat de bonnen verlopen waren. Wij wisten niet dat de bonnen 1 jaar geldig waren. Na lang zoeken op het doosje staat het aan de achterzijde schuin en klein vermeld. Zet het groot aan de voorkant. Maak de geldigheid van de bonnen langer minimaal 2 jaar. De bonnen zijn gekocht op 18 maart 2015

Termijn voor inwisseling verlengen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GiftFor2 over deze klacht.

Bericht van GiftFor2

11 maanden geleden - Beste mevrouw de Wit, Zou u de 18- of 19 cijferige code's willen mailen naar info@giftforyou.nl. Dan kunnen wij kijken wat wij voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Ellen

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GiftFor2 in behandeling genomen

Bericht van GiftFor2

10 maanden geleden - Beste meneer, mevrouw, Wij zien dat u inmiddels contact heeft gehad met onze servicedesk en gebruik heeft gemaakt van de mogelijkheid om de kaarten/vouchers te verlengen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen via info@giftforyou.nl. GiftForYou wenst u een fijne belevenis! Vriendelijke groet, GiftForyou

Alle klachten die gemeld zijn door mia.de.wit@hotmail.com