Klacht: Verlenging abbonnement

op 17 juli 2017 over Places.nl in de categorie Marketingbedrijven

2 jaar geleden hebben wij met een aanbieding een jaar gratis advertentie afgesloten die wij een keer hebben verlengd de factuur voor de verlenging hebben wij netje betaald. Voor dat ik de volgende factuur zou krijgen heb ik hun laten weten dat dit de laatste keer was en daarna ermee wou stoppen, hierover zouden zij later contact met mij over opnemen, dit is echter nooit gebeurd. Toen het jaar alweer bijna voorbij was heb ik zelf maar even gebeld om te vragen hoe het zat. De medewerkster aan de telefoon vertelde mij dat ik te laat was met opzeggen van het abonnement en dat ik binnenkort een factuur kon verwachten. Ik krijg nu onterecht een factuur voor iets wat al langer geleden stopgezet had moeten worden door de fout van de medewerkers die met mij contact hadden moeten opnemen.

Ik wil dat de factuur die ze willen maken voor het nieuwe jaar niet naar mij sturen omdat ik netjes op tijd was met het opzeggen hiervan. Ik wil niet de dupe zijn van de fouten die bij hun gemaakt worden.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Places.nl over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Places.nl in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Places.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Places.nl

Heeft op 18 juli 2017 om 08:43 geantwoord

Beste Sally Dahma,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. We zullen vandaag telefonisch contact met u opnemen om uw klacht te bespreken en samen met u op te lossen.

Mocht u zelf al eerder contact met ons op willen nemen, dan kunt u bellen naar 024 - 3555 299.

Een prettige dag toegewenst!

Renske
Places.nl