Klacht: Verknipt

op 31 augustus 2016 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Klacht is dat mij dochter een model had laten knippen wat ze gezien had op een plaatje (zijn ons bewust dat het nooit helemaal als het plaatje wordt) maar na wassen en het te stijlen was goed te zien dat er hele happen uit het haar waren .Dus terug naar brainwash in eerste instantie werd er gezegd dat ze het zouden herstellen.Maar op de dag dat ze terug kwam kreeg ze te horen dat ze het volledige bedrag moest gaan betalen omdat ze een ander model wilde. (Dit nam ze omdat het model dat ze wilde er niet uit zou zien in een kortere versie) We hebben iets korting gehad omdat ik kwaad werd en omdat ik haar liet zien waar de fouten in het kapsel zaten. (Zelf kapster geweest door reuma kan ik het niet meer) ben tevrede nee totaal niet! Heel kort . Onprofessioneel,slecht geschoold personeel,geen klantenservice . Waardeloze zaak nooit meer. Voel me bestolen

Er was geen normale oplossing . Heb in het totaal 17,50 voor een verknipt kapsel betaald en 13,10 voor het herstel kapsel. De enige oplossing zou zijn als er geen extra kosten waren gerekend,of dat al het geld terug gestort wordt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angel2110