Klacht: Verkeerde oversluiting Energie

op 11 september 2018 over MKB collectieven in de categorie Inkooporganisaties

Beste MKB collectieven,

Ik ben helaas zeer ontevreden over de oversluiting van de energie van Essent naar Total.

Zowel de electra als gas zou worden overgesloten door jullie van Essent naar Total tegen 10% lagere kosten. Dit is echter niet gelukt, zo kwam ik achter! Nadat ik zag dat ik zowel aan Essent nog en aan Total betaal, heb ik telefonisch contact gezocht met beide voor navraag. Nu blijkt dat alleen het gas is overgesloten en de electra niet is meegegaan! Ik betaal nu in totaal 69 96 165euro! ipv 90euro wat was afgesproken. Ook waren voor mij de eenmalige oversluitkosten onbekend. Sterker nog, als ik deze had geweten had ik uberhaupt geen oversluiting overwogen aangezien we binnenkort gaan verhuizen naar het buitenland. Nu zit ik dus met enorme maandelijkse kosten én afsluitkosten van 150euro waar ik totaal niet op zit te wachten!

Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij Total. Zij hebben deze in behandeling. Hierin verzoek ik dat de oversluiting ongedaan gemaakt moet worden aangezien er niet geleverd wordt conform afspraak (zaaknummer CAS-261811-J0K8C8). Via deze weg hoop ik tevens dat de oversluiting ongedaan kan worden gemaakt. Ik heb nu alleen maar chaos en torenhoge rekeningen voor onze energie!

Ik ben tevreden als de hele overstap van Essent naar Total ongedaan kan worden gemaakt!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB collectieven over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen Kupers