Klacht: Verkeerde informatie

op 12 juni 2016 over Multivlaai in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik heb vlaai gekocht in Vlaardingen. Een halve aardbei en een chocolade met aardbeien. Dacht ik.
Ik vroeg of het kersen waren. Nee hoor zegt de mevrouw. Het zijn aardbeien. Oké zeg ik. Dat lust ze wel. Was voor mijn dochter. Die lust alleen maar aardbeien. Ik bij mijn dochter in de koelkaar gezet. Als verrassing. Heeeeeel jammer. Frambozen , blauwe bessen. Rode besjes en kersen en een enkele aardbei. Dus verkeerde info. Heel jammer. Niet opgegeten. Dat vindt ze echt niet lekker.

Als het op een passende manier wordt opgelost

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multivlaai

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Multivlaai over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multivlaai nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Multivlaai in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Multivlaai een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Multivlaai

Heeft op 09 januari 2017 om 12:26 geantwoord

Heeft op 09 januari 2017 om 13:15 geantwoord

Ik heb toch gevraagd om aardbei. En krijg de foute informatie. Dat ligt toch aan jullie personeel. Ik hoef toch niet alle kaartjes te lezen of de ingrediënten lijst erbij te gaan halen.
Slechte service dan toch

Alle klachten die gemeld zijn door Maxime22