Klacht: verkeerde creme aangeleverd

op 25 januari 2017 over Droginet.nl in de categorie Drogisterijen

Geachte Heer,Mevr

Ik heb op 29-11-2016 bij jullie een bestelling gedaan ,waarbij 2tubes Weleda Rosa mosqueta vitaliserende oogcreme besteld zijn.Dit is factuurnummer 709113.Bestelling 1637312.
Ik gebruik deze creme al heel veel jaren ivm allergie aan de ogen,indien gebruik van andere cremes.Ik heb er altijd in voorraad,vandaar dat ik 2weken geleden de creme uit jullie bestelling pas ben gaan gebruiken.Het gekke is dat ik ineens weer een heel wazige blik had en een enorm brandend gevoel aan mijn ogen.Nu kom ik tot de ontdekking dat ik van jullie 2 tubes wildrose heb gekregen en op de factuur wel de Rosa Mosqueta staat..De verpakking is hetzelfde,vandaar dat niet is opgevallen.
Ik vertrouw erop dat we tot een oplossing kunnen komen.
Groet Mevr.K.Opdam
email adres:kittyopdam@hotmail.com

Ik vertrouw erop dat we dit kunnen oplossen,zodat ik 2 nieuwe tubes krijg,maar dan WELEDA Rosa mosqueta vitaliserende oogcreme

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Droginet.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Droginet.nl in behandeling genomen

Bericht van Droginet.nl

9 maanden geleden - Beste mevrouw K. Opdam, Inmiddels hebben wij gisteren al telefonisch contact met elkaar gehad. Super fijn dat we tot een oplossing zijn gekomen en dat je tevreden over ons bent! Daar doen we het natuurlijk voor! Hartelijke groet, Nicole Kruize Koopjesdrogisterij

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Droginet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Droginet.nl

Heeft op 10 juli 2017 om 14:54 geantwoord

Beste mevrouw K. Opdam,

Hartelijke groet,
Nicole Kruize
Koopjesdrogisterij

Alle klachten die gemeld zijn door kitty opdam