Klacht: Verkeerde bestelling

op 03 juni 2018 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De eerste keer dat ik bij Subway bestelde via thuisbezorgd heb ik het verkeerde brood gekregen. Ik dacht oké dit kan altijd een keer gebeuren. Maar ik heb dit nu al 3 keer op een rij meegemaakt.
Vandaag klopte mijn bestelling helemaal niet. Ik had bruin brood besteld, maar kreeg wit brood. Daarbij had ik 1,50 extra uitgegeven zodat er avocado op zou zitten, maar dit zat er ook niet op. Ik heb totaal de verkeerde groentes gekregen en als klap op de vuurpijl was mijn brood niet gesneden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer jullie mijn bestelling fatsoenlijk kunnen maken en hem ook op tijd kunnen leveren. Een klein foutje maken kan ik nog door de vingers zien, maar dit is echt schandalig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Loes Cornelissen