Klacht: verkeerd voorgelicht

op 13 mei 2013 over FNV in de categorie Vakbonden

We zijn een kleine zelfstandige zijn ook lid van FNV Zelfstandigen. ca. 1 maand geleden belde ik (medevennoot van de firma) dat ik een juridisch conflict te verwachten heb.
Naast dat ik medevennoot van de firma van mijn man ben, ben ik in loondienst. Ik verwacht bij mijn werkgever een conflict. FNV gebeld tot twee maal toe is mij vertelt dat ik me over kon laten schrijven. Van de Firma naar prive en dat ik vanaf dat moment juridische ondersteuning mocht verwachten van de FNV. Ik heb dit zelfs nog terug gekoppeld Dhr. Van Hoorn van de zelfstandige bond bevestigde dat de overschrijving met een paar daagjes geregeld zou zijn.
Helaas is dhr. van Hoorn vergeten de gesprekken in het systeem te zetten. Nu vertelt mij dat het lidmaatschap op mijn mans naam staat. Ik kan geen aanspraak maken op het lidmaatschap. Inmiddels ben ik teruggebeld door de Hr.Rozen
van FNV, welke mij niet als gesprekpartner ziet omdat ik geen lid ben van FNV. Ik ben tot twee maal toe verkeer voorgelicht. Dhr. Rozen was ronduit grof door mij terug te bellen om mij te vertellen dat ik geen gesprekspartner voor hem ben.

Gaarne zou ik met de FNV tot een goede oplossing komen.
Gebruik maken van hun diensten zoals mij toegezegd is.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 09:23 geantwoord

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding.
De FNV is vanaf 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw melding is vóór 1 december 2015 geplaatst en wellicht niet meer actueel. Om deze reden sluiten wij uw melding hier. Mocht uw melding nog wel actueel zijn dan horen wij dit graag van u. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Wij hopen op uw begrip.

Jelte, FNV Webcare

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door LEPlatenburg01