Klacht: verkeerd verzonden

RJez op 21 augustus 2021 over Tuincentrum.nl in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een blauwe hortensia besteld en een roze is geleverd
na mail contact moest ik maanden wachten zou wel goed komen en vanzelf blauw worden
na maanden nog roze en is al aan het afsterven tijd voor een mail te sturen dat die roze blijf
krijg als antwoord moet je maar naar een site kijken waar ze tips hebben om hem blauw te krijgen
dat is de service van tuincentrum
zeer slecht dus

Gewenste Oplossing:

ze doen er niks aan moet maar spullen kopen om hem van kleur te laten veranderen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tuincentrum.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tuincentrum.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tuincentrum.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tuincentrum.nl

Heeft op 16 september 2021 om 15:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste R. Jezuit,

Vandaag hebben wij elkaar gesproken via de mail, gelukkig zijn wij samen tot een oplossing gekomen van deze vervelende situatie. Wij hopen dat u tevreden bent met de oplossing van uw klacht.

Als u nog verdere vragen heeft, dan horen wij het heel graag!

Nog een hele fijne dag,

het Tuincentrum.nl team.

Alle klachten die gemeld zijn door RJez