Klacht: Verkeerd geleverd

op 06 augustus 2017 over Timbercomposiet.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb 5 tuin schermen besteld,
vervolgens worden er maar 4 geleverd.
Timberlane zal ook niet even aan de klant comuniceren, dat het 5 de deel later komt.
Moest zelfs bellen over het 5 de scherm, vroeg aan een medewerker waar het 5 de scherm was.
Antwoord was, dat word nageleverd. Probleem opgelost zou je denken volgens timberlane.
Een week later kreeg ik het 5 de deel. (slechte service als je het mij vraagt).
Echter had ik ook een poortdeur besteld. Waarvan ik tot 2x aan toe het verkeerde beslag geleverd heb gekregen.
En nu nog steeds met hetzelfde probleem zit.
Heb dit zelf maar opgelost want, met timberlane begin je niks.
Het is voor hun al lastig om het juiste beslag te leveren bij de juiste poortdeur.
De 2de keer dat ik (het nieuwe beslag binnen zou krijgen) kreeg ik alleen aluminium klinken opgestuurd. Daarvan was alles beschadigd, leek net of het al in gebruik was geweest.
Het paste vervolgens ook niet omdat, er geen nieuw binnen werk bij zat busjes enz.
Weer gebeld kreeg ik enkel nieuwe busjes binnen die ook niet overeen komen.
Om het verhaal af te ronden ik ben klaar met timberlane en het past nog steeds niet.
Timberlane bestel er niks want het word niet juist/beschadigd/niet compleet geleverd. Kortom hele slechte service!

Vrij weinig de kwaliteit valt ook teen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Timbercomposiet.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank 280389