Klacht: Verkeerd geleverd

op 06 augustus 2017 over Timbercomposiet.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 5 tuin schermen besteld,
vervolgens worden er maar 4 geleverd.
Timberlane zal ook niet even aan de klant comuniceren, dat het 5 de deel later komt.
Moest zelfs bellen over het 5 de scherm, vroeg aan een medewerker waar het 5 de scherm was.
Antwoord was, dat word nageleverd. Probleem opgelost zou je denken volgens timberlane.
Een week later kreeg ik het 5 de deel. Je wilt toch graag een dichte tuin dus een week later is wat laat als je het mij vraagt (slechte service dus).
Echter had ik ook een poortdeur besteld. Waarvan ik tot 2x toe het verkeerde beslag geleverd heb gekregen.
En nu nog steeds met hetzelfde probleem zit.
Heb dit zelf maar opgelost want, met timberlane begin je niks als je steeds het verkeerde krijgt geleverd.
Het is voor hun al lastig om het juiste beslag te leveren bij de juiste poortdeur.
De 2de keer dat ik (het nieuwe beslag binnen zou krijgen) kreeg ik alleen aluminium klinken opgestuurd. Daarvan was alles beschadigd, leek net of het al in gebruik was geweest.
Het paste vervolgens ook niet omdat, er geen nieuw binnen werk bij zat busjes enz.
Weer gebeld kreeg ik enkel nieuwe busjes binnen die ook niet overeen komen.
Om het verhaal af te ronden ik ben klaar met timberlane en het past nog steeds niet.
Timberlane ik bestel er niks want het word niet juist,beschadigd, of niet compleet geleverd. Kortom hele slechte service!

Gewenste Oplossing:

Erkening van de fout en een degelijke oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Timbercomposiet.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Timbercomposiet.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Timbercomposiet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Timbercomposiet.nl

Heeft op 24 maart 2018 om 00:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw negatieve en onterechte review voor ons is onterecht. U heeft ons de verkeerde informatie gegeven m.b.t. tot oplossing van uw klacht. Als u duidelijker was geweest dan had dit niet gebeurd. Zolang deze review niet door u is verwijderd is uw garantie hierbij komen te vervallen wegens laster en smaad. Totdat deze is verwijderd.

Heeft op 26 maart 2018 om 08:50 geantwoord

Het is frappant dat Timberlane zo reageert en ook bijna een jaar later...
Heb tevens nog steeds niet het juiste beslag voor de poort deur dit is gewoon bekend bij timberlane.
Het probleem lost zich vanzelf op denk ik?
Onterecht vind ik mijn klacht niet zal deze daarom dan ook niet verwijderen mits timeberlane mij gewoon even toelicht telefonische waarom er zoveel mis kan gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank 280389