Klacht: Verf

op 11 juli 2016 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Ik vroeg om de punten rood te verven .. zo een 10 cm en nu heb ik m’n haar rood tot boven de oren ..ik heb lang haar. plus ze liet me de deur uitgaan met stukken nog blond erin dus had niet helemaal gepakt dus allereerst heb ik op haar verzoek 8 euro potje directions moeten halen bij een ander winkel om dat bij te kleuren en daarna naar een andere kapper moeten gaan omdat het gewoonweg niet uitzag ..mn haar was verpest heb bij de andere kapper een wipeout behandeling moeten doen en nog een blonderingsspoeling. Ben ondertussen al bijna 100 euro kwijt om me haar weer te fatsoeneren hoe het was . Ben diep teleurgesteld omdat ik nu mijn vakantiezakgeld aan het aanbreken ben en over 2 weken op vakantie ga. Tevens VROEG ze me nog of ik geknipt moest worden en ik zei nee ..op het einde zei ze even lagen bijwerken en knipte zomaar een stukje van mn haar..ongevraagd

Graag wil ik mijn geld terug 52 euro aangezien ik dit ook weer heb moeten uitgeven om het te fatsoeneren en ik geen vertrouwen meer had om terug te laten behandelen door deze brainwash zaak in landgraaf

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dezehfhrdvjyfvjokhrr