Klacht: verandering van wektijden

op 29 maart 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn werkgever had besloten om per direct mijn werktijden aan te passen na 2 jaar.
Vervolgens de fnv ingeschakeld waarna er goed werd gereageerd.
Mijn zaak kwam vervolgens na ongeveer een half jaar bij een advocaat van de bond terecht die ik nooit aan de telefoon kon krijgen en haar secretaresse niet echt meegaand was in mijn zaak.
Ik heb 6 pleegkinderen met mijn vriendin en dus daarom zijn mijn werktijden(week nacht en een week dag) heel belangrijk voor ons.
Er werd gezegd dat ik het maar beter kon opgeven door de advocaat.

Gewenste Oplossing:

Wanner deze zaak normaal behandeld wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door leonfix