Klacht: vele onduidelijkheden

op 19 september 2018 over HelloLaw in de categorie Juridisch

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

verleden jaar had ik advies nodig, ivm ontslag
genomen huisdieren.(gelukkig in mijn voordeel afgelopen
Daar ik niet 1,2,3, wist welke advocaat ik nodig had, belde ik voor advies, naar de jurofoon
Na mijn verhaal uitgelegd te hebben aan voor mijn gevoel een jonge studente, die mij totaal geen advies kon geven, kreeg ik van haar een lijst met advocaten, die ik kon bellen.
Nou dat ging hem dus totaal niet worden, de eerste advocaat werkte al niet meer, was met pensioen, de tweede deed totaal niks met dieren.
Ik had hem dus best zitten, dus ik zelf opzoek gegaan naar een goede advocaat, die ik vind in Den Haag!!!!!
Binnen no time kreeg ik de eerste rekening, had hier dus echt geen bericht van gekregen.
55 euro moest ik voor het waardeloze advies betalen.
Later kreeg ik nog een rekening van 55,00 die ik nu op een andere rekening moest storten!!!!!
De eerste moest naar een ING rekening de tweede naar een Rabo rekening.
Stil zwijgend moest ik ook voor 2018 betalen bam. weer 55,00
Én ja hoor die werd ook nog eens verhoogd met 40 euro incasso kosten!!
snapt u het nog?
Ik dus evt niet meer.
Bewijs van de betaling gedaan….. geen reactie.
Het enige wat ik per email te lezen kan krijgen is dat ik 95 euro moet betalen.
Bellen is niet mogelijk
wie weet wat ik nu nog kan doen, want ik weet het totaal niet meer.

Gewenste Oplossing:

Duidelijkheid.
Weten waar mijn eerste betaling naar toe gegaan is.
Abonnement per direct stoppen.
Incasso intrekken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HelloLaw

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HelloLaw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicoline1963