Klacht: Veiligheid en toezicht verkeershandhaving

op 19 september 2018 over Gemeente Stadskanaal in de categorie Gemeente

In en rond het centrum van stadskanaal vallen telkens dezelfde verkeersovertreders auto’s op door middel van in de avonduren maar soms ook al daarvoor met een idiote gang over kruispunten scheuren zonder ook maar enig rekenschap met andere weggebruikers , voetgangers te houden.
Eigenlijk zit ik al geruime tijd te wachten tot iemand van deze zich kapot rijd tegen een boom. Door middel van meerdere bewoners in en om het centrum daar al maanden klachten bij zowel de gemeente als het politiebureau hebben geventileerd en mijn inziens geen actie inzet is op ondernomen ben ik van mening de gemeente en politie zwaar in gebreke blijven om de veiligheid van bewoners te waarborgen.

Ik verzoek de politie en gemeente daar terstond beter beleid en meer toezicht op toe te passen.
zoals jullie wel al bekend gaat het steeds om dezelfde jonge gasten met een verlaagde oude Honda Civic met knalpijp kleur Rood en een oud model VW Jetta kleur grijs.
Hedenavond werd mijn vrouw bijna op de rotonde bij de jumbo (centrum) van de sokken gereden en werd een buschauffeur van Arriva afgesneden op de rotonde omdat de Bassies het nodig vonden nog even snel voor de bus aan te scheuren en met een idiote gang over de rotonde te vliegen.
Tevens heb ik al meerdere keren u en politie over deze snelheidsduivels in de avonduren getipt en blijken onaantastbaar tot heden.
Is het wachten tot daadwerkelijk iemand word doodgereden??
Mijn inziens hebben jullie als gemeente tevens een zorgplicht aangaande veiligheid en word het tijd dat de burger weer serieus genomen word en meer toezicht en begeleiding voor ontspoorde jeugdigen komt die het soms nodig zijn om hard aangepakt te worden.

Graag respons van uw zijde.
Wilt u zo vriendelijk zijn dit mee te nemen in uw overleg met de politie stadskanaal.

Met vriendelijke groet;

Dhr. A.Wiegman
Hoofdstraat 55
9501 CN Stadskanaal.

Beter beleid en meer controle toezicht door politie en gemeente.

Misschien is het mogelijk in de avonduren tot 23.00 uur wat vaker te gaan posten door toezicht handhavers met laser zo gelijk de beoogde het rijbewijs kunnen inleveren.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Stadskanaal

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Stadskanaal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dolf wiegman