Klacht: Veel te druk

op 29 juli 2015 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Ik en mijn vriend hadden een dagje spa puur geboekt maar door lekkage waren we omgeboekt naar eleysium en er werd ons verteld dat het niet druk zou zijn maar bij aankomst bleek heel anders we hebben tien minuten rond moeten rijden voor dat we een plek konden vinden om te parkeren en toen kwamen we binnen en hebben we in een mega lange rij aan moeten sluiten en moesten we opeens samen doen met een kluisje en werd er gezegd het te druk was maar binnen we er weinig van zouden merken maar dat bleek ook heel anders alles zat vol je kon bijna nergens in en toen we weg wilden gaan moesten we weer in een mega lange rij aan sluiten want de rij was voor in en uit checken en toen we eindelijk aan de beurt waren gingen ze opeens de rijen in en uit checken uit elkaar halen naar mij idee veel te laat en toen ik het aan gaf dat ons beloof was dat het niet druk zou zijn werd er gewoon gezegd nou ja zoals u ziet klopt dat niet het is ontzettend druk. Ik vind dit totaal niet netjes

Een vergoeding

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joycesomers