Klacht: Veel muziek gehoord maar weinig gezien

op 20 juli 2017 over Andre Rieu in de categorie Feest/Festival/Evenement

Drie juli hebben de fam Riemeyer en de fam Fransen geboekt voor het concert van André Rieu voor donderdag zes juli 2017.
Wel laat en besef dat er dan geen mogelijkheden meer zijn om vooraan te kunnen zitten.
Dus konden wij nog wel plaatsen krijgen in vak C, ik neem dan aan dat ik weinig kan zien maar men zei dat je op de aanwezige schermen prima kon mee kijken.
Ik had mij bijzonder verheugt om de zweer die ik altijd op televisie kon zien eens zelf mee te kunnen maken maar dit is ons erg tegen gevallen.
Zoals ik al in mijn titel aangeef heb ik muziek gehoord maar weinig tot niets gezien Zelfs niet op de schermen.
Heel jammer want we hadden er zo naar uitgekeken .
Wij hebben al eerder een email gestuurd maar geen enkele reactie op gekregen.
Jammer, hoop toch nog eens wat van u te horen.
Wachtende op uw antwoord teken ik
Mevr C Fransen Wagenaar,

In vak C is echt van alles niets te zien. Jammer voor die €144 had misschien beter een jaar kunnen wachten

Reactie van de melder van de klacht CFransen Wagenaar

4 maanden geleden - Zoals ik al eerder schreef kon nu eindelijk na vele jaren dat ik graag eens aanwezig kon zijn bij een uitvoering van André Rieu met zijn orkest en solisten waar maken .maar dat het jammer is dat ik helemaal Naar Maastricht ben gereden en alleen maar heb kunnen genieten van de muziek maar niets heb gezien.

Reactie van de melder van de klacht CFransen Wagenaar

4 maanden geleden - Mijn beoordeling over de afhandeling van mijn klacht geef ik het een 3

Alle klachten die gemeld zijn door CFransen Wagenaar