Klacht: Veel gestort maar geeft geen prijzen

op 10 september 2017 over Fruityreels in de categorie Casino/entertainment

Hee ik heb een hoop geld verloren..en is verder niet erg blijft gokken..maar ik twijfel nu wel aan jullie betrouwbaarheid.heb namelijk niet echt kunnen spelen jullie nemen en nemen maar ik heb vrijwel geen prijs gehad…en als ik dan is op kon klimmen pakte jullie het meteen af..vind dat schandelijk..mvg bart

Zie boven

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fruityreels over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fruityreels in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fruityreels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fruityreels

Heeft op 14 september 2017 om 15:29 geantwoord

Wij begrijpen heel goed dat het vervelend is wanneer u meer verliest dan wint. Alhoewel het spelen online voor uw plezier moet zijn snappen wij heel goed dat het winnen van een prijs daar ook een grote factor in is.

Het is eenmaal zo dat het winnen van een prijs een kwestie van geluk is en wij hebben daar zoals u kunt begrijpen geen invloed op. Het spijt ons wel om te horen dat u twijfelt aan de betrouwbaarheid van onze spellen.

Al onze spellen worden continu gemonitord en de certificaten op onze website waarborgen de betrouwbaarheid en eerlijkheid van de website en de spellen welke wij aanbieden.

Wij hopen wel dat u snel het geluk heeft een mooie prijs te winnen

Mocht u verdere vragen of onduidelijkheden hebben voor wat betreft de eerlijkheid en/of betrouwbaarheid van de website dan wil ik u graag verwijzen naar onze customer support afdelingen via de website. Zij helpen u graag verder.

Ik wens u een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Boef64