Klacht: Veel geluidsoverlast, zelfs in huis te Haarlem!!!!!

op 27 augustus 2016 over Mysteryland in de categorie Feest/Festival/Evenement

Wat een geluidsoverlast door dit festival! Het begonvsnmorhen vroeg, maar gaat dus tot laat door. Wij konden niet eens binnen rustig zitten in huis, met de ramen open. De dreunen van de bassen klinken door de muren heen, zelfs met de ramen dicht! Dit is gewoon overlast en niet acceptabel! Hoe kan hiervoor een vergunning zijn afgegeven? Dubieus! Volgend jaar ergens anders graag, de Flevopolder is een goed alternatief. Het zak waarschijnlijk weer een belangen c.q. geld kwestie zijn. Dan wordt veel getolereerd. Zelfs geluidsoverlast waar je anders de politie voor zou bellen. Nu is het ‘ legaal’ . Nu vlogen wel vanmiddag de politiehelicopters frequent over Haarlem, maar dat zal waarschijnlijk met de ‘ veiligheid’ te maken hebben. Kortom, ergenis alom.

Wanneer dit festival ergens anders in een niet druk bevolkt gebied wordt georganiseerd in 2017. Bv. de Flevopolder of een andere plek waar je niet deze geluidsoverlast hoeft te ervaren.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mysteryland

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mysteryland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Familie Brom