Klacht: Veel beloven maar geen resultaat € 1200,00 weg voor niets

op 07 oktober 2017 over Kakkerlakkendokter in de categorie Ongediertebestrijding

Wij Hebben het totale programma van de kakkerlakkendokter genomen omdat zij in overtuiging naar ons toe hebben belooft dat als we het uitgebreide pakket zouden nemen op zeker alle kakkerlakken weg zouden zijn.

Martijn is meerdere keren namens de kakkerlakkendokter geweest en als laatste belooft dat als het nu nog niet helpt krijgen jullie het geld weer terug.
Nou het helpt dus niet er zijn nog steeds kakkerlakken en de kakkerlakkendokter doet er verder niets aan, ook op hun website wordt er gesproken dat de kakkerlakken verdwijnen dit staat er

( Door onze spoed-service (7 dagen per week) en onze grondige aanpak, zijn alle kakkerlakken binnen de kortst mogelijke termijn verwijderd. Bestrijding met producten uit de winkel heeft niet veel zin, omdat de eitjes van de kakkerlakken overleven en u binnen de kortste keren weer nieuwe kakkerlakken heeft. Professionele bestrijding werkt wel en daarom krijgt u bij ons garantie. )

Garantie tot de deur bedoelen ze het gif wat ze gebruiken is gewoon niet geschikt. Wij willen ons geld terug om elders het probleem po te laten lossen maar nooit meer de kakkerlakkendokter dat is wel duidelijk

Wij willen ons geld terug om elders het probleem op te laten lossen maar nooit meer de kakkerlakkendokter dat is wel duidelijk

Alle klachten die gemeld zijn door van Blitterswijk