Klacht: Veei te lange wachttijd,te weinig personeel!!

op 05 juni 2016 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Zaterdag 4 Juni om 9 uur aanwezig twee personeels leden waarvan een pas een week indienst! veel !! klanten lopen boos weg ..wachttijd meer als ander half uur..Personeel kan geen pauze nemen enz.enz.Ik kwam pas om 11 uur aan de beurt, het was dat ik s’avonds uit ging want anders was ik ook weggegaan.er zou pas om 1uur een personeelslid bij komen.Maar dan had weer iemand recht op pauze! en na 4uur ging er weer een weg dus maar weer 2 dames die op Zaterdag>>>>in de zaak waren.Dit is niet de eerste keer Als ik zie hoeveel klanten weglopen..te weinig.personeel…vraag ik me af hoe lang dit nog goed gaat.Ik kom al jaren bij Brainwash maar het wordt de laatste jaren er niet aangenamer op..personeel is heel behulpzaam..maar aan de leiding uit het hoofdkantoor is toch iets niet in orde.Hier moet wat veranderen want het personeel laat de klant!weten dat zij het ook wel anders willen.Ook ik begin er nu genoeg van te krijgen natuurlijk is er een wachttijd maar bijna 2uur tussen boze klanten is niet prettig.Brainwash doe hier iets aan!anders verliezen jullie het!

Normale personeelsbezetting,zeker op zaterdag.en geen wacht tijden van 2uur!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door helmig